Minikcivciviimm merhaba evet ben tüp bebek ile hamile kaldım sürecimin başından itibaren yavuz hocayla ilerledim sadece doğumu maddi sebeplerden ötürü devlet hastanesinde yapacağım her anımda gerçekten yanımdaydı defalarca kanamam olmuştu devlet hastanesi serklaj önermişti yavuz hoca iğnelerle ve ilaçlarla 34. Haftaya kadar getirdi riskli ilerledi sürecim kesinlikle öneririm her anlamda bilgisi kişiye olan tavrı çok iyi umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına stres yapma 🥹