happymommmfy Ben de tıpta Cemile Hoca’ya gidiyorum 13 haftalık Bana verdiği ultrason fotoğrafı renkli ve ben de çok memnunum
happymommmfy Minikcivciviimm muanesi iyi cünkü zaten doktor bilgili ve grbr takibi sıklıkla yapıyor ikinci olarak da bence görüntü kalitesi felan bunlara takılma sadece doktor ile ilgilen nacizane fikrim özelde kalite süper ama beni olmayan seylerle korkuttular yani boş bunlar☺️
Minikcivciviimm happymommmfy doğru söylüyorsun ben normalde Ankara takipliyim bilkente gidiyorum memnunumda ama ne olur ne olmaz diye burada da bi gideyim diyorum
Minikcivciviimm happymommmfy hani devlette muane 2 dk sürüyor yogunluktan dolayi tipta nasil onu merak ettim gösteriyor mu ultrasondan, kac dk muane sürüyor eşte girebiliyor mu onlar icin istiyorum en çok
happymommmfy Yok canım eş giremiyor muayenesi çok fazla uzun sürmüyor tehlikeli sıkıntılı bir durum gelmezse ama doktor seninle işte burası ili burası ayagı ve benzeri şekilde konuşuyor
Iaaou1 happymommmfy eş girebiliyor canım eşim girebilir mi dediğinde içeriye muayene için hasta almıyorlar eşinizi siz girdikten sonra çağırıyorlar ekranda renkli ama kâğıtta renksiz siyah beyaz şeklinde genelde ama dediğin gibi muayeneyesine diyecek yok gerçekten 😊
Minikcivciviimm happymommmfy zehra sema ozkan nasil biliyor musun birde samet kutluay yeni gelmis sanirim o nasıl
Minikcivciviimm Iaaou1 zehra sema ozkan nasıl biliyor musun birde samet kutluay yeni gelmis sanirim o nasıl
Iaaou1 Minikcivciviimm yani hiç muayene olmadım açıkçası ikisine de ama şikayet varda Sema hoca için bir kaç yorum okumuştum Samet hoca da yeni gelmiş araştırma görevlisi diye duydum ben uzun bir süre nevin hocaya gittim sonrasında nevin hoca izne ayrıldı Cemile hocaya gidiyorum şu an oldukça memnunum sezeryan günü aldım bakalım 🥹
happymommmfy Minikcivciviimm onlar hakkında hiç bilgim yok iyi veya kötü hiç yorum duymadım canım gitmedim de
Minikcivciviimm Iaaou1 yaa sağlıcakla kavuşun inşallah ya sürekli bakıyorum ama Cemile hoca hep dolu gözüküyor açılmadı hiç randevu her gun gunde kac kere bakıyorum
Iaaou1 Minikcivciviimm çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kolaylıkla alalım inşallah. Ben bugün 5 Ocak için randevu aldım Cemile hocaya genellikle gece 12 sonrası açılıyor randevu dilersen Instagram adresinden numarasını iletebilirim yazıp rica edebilirsin genellikle yardımcı oluyor kendisi :)
Minikcivciviimm Iaaou1 yaa cok teşekkür ederim numarasi vardi nevin hocanin alirken onunda numarasi çıkmıştı mesaj atsam rica etsem yardimci olur mu ki? Aaa hic bilmiyordum gece bakmadimnhep gunduz bakıyordum teşekkür ederim
Iaaou1 Minikcivciviimm rica ederiiim tabi ki genellikle yardımcı oluyor Cemile hoca hiç geri çevirmedi beni 😊