lavinya90 iremkzltepe siizn ikinci ölçğm mü üçüncü ölçüm mü böyle çıktı? Dahiliyede diyabetli hastalara bakan doktor görse daha iyi olur.
Deletedmom_297 iremkzltepe gizli şeker olabilir siz arada parmaktan ölçmeye devam edin ilerleyen haftalarda falan