angele iremkzltepe Çok düşük doktorunuzla konuştuğunuzda buraya da yazar mısınız? Ne diyecek merak ettim
Bbgg iremkzltepe merhaba benim açlık 63 çıktı , 1. Saat 54 ,2. Saat61 çıktı doktor bol bol ara öğün yap dedi düşük olması sıkıntı olmaz gebelikte yüksek olmasını istemeyiz biz dedi
iremkzltepe angele sonuçların normal dedi ama 55 i görünce çok şaşırdım hiç böyle bir ölçüm görmemiştim
Bbgg iremkzltepe hımm neden olur ki öyle düşüş doktor sıkıntı yok dediyse bence kafaya takma , kilo alımın güzel her ay 1 kilo alsan normal dedi benim doktorum , ben de 24 teyken 6 kilo almıştım şimdi 28 im 7 kilo almışım
iremkzltepe Bbgg teşekkür ederim bana da kilo alımına dikkat et dedi tansiyon da 13/9 çıktı açken Allah var hamilelik öncesi yediğime içtiğime çok dikkat ederken şimdi hiç etmiyorum çok acıkıyorum ekmek karbonhidrat tüketiyorum
lavinya90 iremkzltepe Hatta şöyle tüm sonucu yazayım açlık 92 Saat 153 Saat 132 Saat 58 Doktorum yüksek dedi. Şekee diyeti ile devam ediyorım.
iremkzltepe lavinya90 58 olmasına bir şey dedi mi benim burda gördüklerimde yüksek çıkanlar bir de normal çıkanlar var hiç böyle düşük görmemiştim
Bbgg iremkzltepe ben de öyleyim aşırı ekmek yiyorum pilav vs yoksa karnım doymuyor bi de paketli gıda kek vs canım çok çekiyor 🥹
lavinya90 iremkzltepe yok demedi üç saatlik açlığın sonunda normaldir belki bu değer. Diyabet bölümündeki doktor da bu sonuca bakarak sonuçta düşmüş tehlikeli bulmuyorum dedi.
iremkzltepe Bbgg ay evet hamilelikten önce ekmek ve şeker diyeti yapmıştım 0 tüketiyordum ama hamilelikte hiç dayanamıyorum 😂
lavinya90 iremkzltepe siizn ikinci ölçğm mü üçüncü ölçüm mü böyle çıktı? Dahiliyede diyabetli hastalara bakan doktor görse daha iyi olur.