85 ile hamile kaldım36+5teyşm 1 kg aldım, özel bişey yapmadım ama şunu farkettim midem gerçekten doyduğunda zorlamamaya başladım, istediğim her şeyden yedim ama şişkinlik hissinin gelceği noktada durdum( ki zaten içim de almadı) beslenme yönlendirmesi yapmak çok sağlıklı olmayabilir ama diyetisyenler var onlarla ilerlerseniz hem bebeğe kilo aldırcak hem sizi daha az zorlayacak kilo konusunda öğün fikirleri verebilir❤️