Ozgemlym bana da kuvozluk olabilir bak tutabildiğin kadar tut ddi dr ama nasil tutym😀 adam geldi yani. 2725 gr dogdu. Hiç bi sıkıntısı da yoktu evdeyiz dün geldik. Daha doğumhane de emzirmeye başladık ebe ile yani 😀 ins sende sorunsuz alirsin kucağına