erkekannesi1_ Kızlar uzun zamandır kabızlık yaşıyordum çok afedersiniz dün biraz zorladım ve yapabildim ama çok zorlandığım için çok az kan geldi bu hemoroid mi ?Ve canım inanılmaz acıyor annemde zeytinyağı sür falan dedi onu sürüyorum acısını biraz alıyor ama pek bi faydası yok tuvalte oturunca çok açıyor bugün yine lavaboya gittiğimde biraz yapabildim ama aşırı derecede acıdığı için yapamadım bile kan gelmedi bu sefer lütfen yaşayan varsa yardımcı olsun yarın için randevu aldım doktora nasıl anlatıcam onu da bilmiyorum 🤦🏻♀️ oturamıyorum da çok kötüyüm bu Basur mu ne
Lexias erkekannesi1_ doktora git basur olmuşsan baksın, benim o derece olmamıştı doktorum dupholac şurup verdi çok rahatlamıştım canım al mutlaka hamilelere özel zaten
Havin49_ erkekannesi1_ bende ilk oğlumda öyleydim kan akıyordu makat çatladığı için kan geliyor basur veya hemorid değil
Kdkdjd_737 erkekannesi1_ off bilirim onun acısını çok zor ya ilk oğlumda doğumdan sonra kabız oldum Allah’ım ölüyorum sandım o kadar kötü atlattım ki doktora gittim şurup verdi adını hatırlamıyorum sarı bişeydi
Evo12 erkekannesi1_ kabızlık için doktor doğumdan sonra bana duphalac reçete etmişti ve ben bunu iki ay düzenli kullandım. Doktorunuza sorup alabilirsiniz. Çok rahatlatıyor insanı. Tabi kullanırken çok su içmek lazım. Magnezyum kullanıp çok su içincece rahat çıkılıyor
erkekannesi1_ Lexias chatcpt ye sordum anal fissur dedi çatlamış Basur değil dedi kabızlığım düzeldi gibi de açıdan yapamıyorum yarın gideceğim teşekkür ederim 😕
Havin49_ erkekannesi1_ gebeliğim boyunca çözüm bulmadım malesef zaten ama benim kronik bağırsak problemi olduğu için sürekli ya kabızlık ya ishal var malesef
erkekannesi1_ Evo12 ben 1 ay önce sadece kabızlıktan gittim bana bekunis verdi şaka gibi ya tabiki kullanmadım 1 tane attım sadece onun yüzünden zorlanıyorum şuan bu sefer başka doktora gidip şurup isteyeceğim
Evo12 erkekannesi1_ annemde lavman kullanıyor çok zorlandığı zamanlar onuda isteyebilirsiniz bence. Çok zor cidden
MerveLeo erkekannesi1_ sabah aç karnına zeytinyağı içiyorum. Sonrasında kuru kayısı ve Türk kahvesi. Bu kabızlık için. 1 haftadır hemeroid sanırım bende de oluştu. Patates rendeleyip koyuyorum ne kadar bekletebilirsem bekletiyorum. Zeytinyağı pek işe yaramadı. Hindistan cevizi yağı çok iyi geldi. Henüz doktora gitmedim ilaç eminim vardır haftaya söylicrm ilerlemesin diye.
erkekannesi1_ MerveLeo kabızlık problemimi kendim bi şekilde düzelttim ama demir ilacını 1 kere içsem bile kabız yapıyor bende haftada 1 falan içiyorum demirin verdiği etki yüzünden çıkartamadığım için oldu şuan kabızlık problemim yok ama canım yandığı için lavaboya gidemiyorum
aslmoms Aman aman kayısı fln fln denemeden doktora danışın. Kabızlığı geçireceğim derken makat yırtığı vs durumları olabiliyor bu sefer. He eğer yararsa işe 10 yıl önce kilolu bir gebelik sonrası hemoroid yaşadım. Anestol krem geçirdi ya çok şükür. Neler yaşadığımı ben bilirim.
erkekannesi1_ aslmoms yok gittiğim doktor gerçekten o kadar ilgidizdi ki saçma sapan bir ilaç yazdı bende sağlık ocağındaki ebeye sordum ilaç yerine yürüyüş kuru incir sulu yemek dedi fayda etti Allah var demir ilacı zorlaştırdı bu sefer durumu yarın gideceğim doktora
Mucizem522 Yatmadan önce son tükettiğiniz iki kaşık soğuk sıkım zeytin yağı için, sabahta uyandığınız da ilk içtiğiniz yine iki kaşık zeytin yağı olsun.. bende başından beri çekiyorum ve serklajlıyım tek böyle çözüm buldum kayısı falan yaramıyordu
yarz erkekannesi1_ demir ilacı kullanıyorsanız o kabız yapar. O yüzden demir ilacını portakal suyu ile içerseniz sorununuz çözülür