Havin49_ Rabiul abaya zaten düz sade bişey kına bizim olduğu için ben yakınlarımın düğünün de abartılı giyinmeyi severim ondan dolayı kınada da abiye giyicem inşallah Allah nasip ederse
Hulo2105 Rabiul aşko sen zaten kilo alsan da ne kadar alıcan en güzel göğüs altından bolaran abiyeler var ya onlar olur
Rabiul Elinsaa o kiloya geleceğimi sanmıyorum canım 49 la hamile kaldım 22 haftalık hamileyim daha 53-54 kiloyum
Elinsaa Rabiul bizim uzaktan akrabanın düğünüydü sizin sanırım kardeşinizin nişanıydı yanlış hatırlamıyorsam tabiki şıkır şıkır olmalısın
Rabiul Elinsaa yok canım bunlarda benlik değil taşlı olan hoş duruyor ama modeli daha farklı olsun istiyorum beyazda güzel ama straplez giymeyi sevmiyorum