Rabiul noramaxta esnek bir kac model vardi cok da siklar. Ben onlardan almistim kuzenimin dugunu icjn. Bu yil 3 kuzenjm hem nisan hem dugun yapiyor o yuzden bir de buyuk beden magazasindan gogus altindan bolaran modeller aldim. Bu gebeligimde 5 abiye aldim hepsi de gebelik sonuna kadar giyebilecegim seyler. Bir de gusto ya bakmani tavsiye ederim hem bedenleri buyuk hem de cok guzel seyler var. Daha uygun fiyatlo biseyler olsun dersen o buyuk beden magazanij adini yazarim online satiyor aslinda ama ben.hep deneyip aldim. Tabi tam anlamiyla abiye degiller ama dugunde de gidiyor