Ben 8-17 çalışıyorum hafta sonu çalışmıyorum ama çok yoruluyorum bi iş yapamam bile eve geldiğimde akşam oluyor yemek falan derken geç yatıyorum uykumu da alamıyorum dün misafir vardı mesela 11 e kadar oturdular ne kadar düşüncesizce ben hiç kimsede o saate kadar oturmam işe geldiğimden beri çok halsizim ve daha bugün pazartesi🥹 siz nasıl yapıyorsunuz yoruluyor musunuz