mombaby2 kesinlikle aynı durumdayız, bir sonraki muayeneye Betül keyife gitmeyi düşünüyorum ama evet doğumu orda yapmayı da düşünmüyorum. Çağsuda da yapmak istemiyorum, sanırım devlete dönücem yine 😔 ama orda da muayenelerde çok geriliyorum size de öyle oluyor mu hemen söyle derdini çık seninle uğraşamam modu var doktorların hepsinde sanki.