ru_a6 canım doktora git söyle mutlaka benim kızım 33 haftalıkken hiç hareket etmedi bir gün çevremdekiler yorulmuştur uyumuştur dedi. Sabah oldu hala hareket yok doktoru aradık hemen gelin dedi. Gittiğimde acil doğuma aldılar. Bebeğe giden kan akışı durmuş tansiyon yerlerde ve suyu azalmış. 1 saat daha geç kalsaydınız kaybedebilirdik dedi. Tabi aynısı olacak diye bir şey yok ama tedbirli ol. Bende preklampsi vardı ve doktor hep hareketlerine dikkat et diyordu