Robinronya Bilgemustafa16 ya ben istedim doktordan dedi git artık son raddeye gelirse ilaç veririm 🤷🏻♀️Aslında son raddedeyim zaten 😐🤭
Bilgemustafa16 Robinronya aynen öyle canım denemedigim şey kalmadı kurusu yaşı yürüyüşü her şey ama zaten kabızlık sorun gebelikte oyüzden arada içiyorum şurubu çok iyi geliyo çünkü zorlanmak ıkınmak daha tehlikeli
Susam_Annesi Robinronya eger hamilelik oncesi boleyseniz ornek ben hamilelikte hatirlaycaginiz tek sey kabizlik oluyo neler neler yapmadim ki ama cozumu malesef yok daha dogrusu kisa sureli var doktorum bana amerikadan colace diye bir ilac aldirdi bu bagirsaklari yumusatip sikismasini engelliyo ben bi tek bunun yararini gordum hala da kullaniyorum ama onun disinda siyah erigi kucuk bi tencerede suyla kaynatin ve o suyu her sabah bir bardak ac karnina icin buda ikinci formul ama onun disinda cidden kotu insallah sizin ki gecer
Robinronya Susam_Annesi bugün ilk iş bunu denemek olacak ya da hepsini birden 😄çözülemedim gitti bir türlü 🤦🏻♀️Çok teşekkür ederim 🌸
Gmzyrli Robinronya sabah akşam elma yiyerek çözdüm Tesadüfen işe yaradığını farkettim Kayısıdan daha etkili oldu bende
Elvn Robinronya suyu az mi iciyosn canm sabah uyndgnda 2 bardak ılık su ic snra kuru kayisi ye cikarsn gun icindede ılık sut ic
Robinronya Elvn merhaba kızlar saat 9.30 da bir küçük yeşil elma,üç kuru kayısı,1 yemek kaşığı zeytinyağı içtim ve çok şükür az önce çıktım tuvalete. Hepsi birlikte ancak çözdürdü 😐hepinize tekrardan teşekkür ederim 😄
MrsG Robinronya denicem teşekkür ederim. Ama normal zamanda kafein beni çıkarıyordu işte. Bu durum farklı tabi etkisi de farklı olabilir. Teşekkür ederim 🤗
Robinronya Robinronya merhaba arkadaşlar . Hala tam çözemediğim problemde işime az da olsa yarayan bir diğer yöntemim de şu oldu . İki su bardağı suya iki kuru kayısı,iki ceviz içi koydum. Üzerini de kapattım bir bardak altıyla. Geceden hazırladım bunu sabah içtim. İçindeki taneleri de yedim. Çok şükür bağırsaklarım hareketlendi . 🙏umarım çok kullanınca etkisini yitirmez 🤭