birerkekannesi__ Kızlar deprem oldu 8. Katta oturuyorum. Çok korktum 26 haftalık gebeyim karnım taş gibi oldu aşırı kasıldı yaklaşık 1 saattir böyle korkuyorum acaba birşey mi oldu ? Ne yapabilirim ? 😞
ebrarkus birerkekannesi__ evimiz müstakil olmasına rağmen ben bile aşırı şekilde korktum. Karnım felaket ağrıyor.. Adana depreminde oradaydım korkusu hâlâ üzerimden gitmedi.. Rabbim beterinden korusun bebeklerimizi bize bağışlasın ❣️🥲
yorgunannis birerkekannesi__ soğuklarla beraber sallantılar da başladı maalesef 😕Allah korusun bizleri 🤲❤️
birerkekannesi__ ikiprensesannesi___ çok teşekkür ederim Van depreminden üzerimde kaldı aşırı panik yapıyorum evim de 8. Katta aşırı alır sallandı kastım kendimi karnım taş gibi bebek hareket etmiyor korkuyorum birşey mi oldu diye
Yank birerkekannesi__ muhtemelen bisey yoktur ama coknuzak degilse bi acile gidin iciniz rahat etsin gecmis olsun allah beterinden saklasin
ikiprensesannesi___ birerkekannesi__ yok güzelim yok sen stres yaptın ya ondandır bebiş de birazdan hareket eder inşallah annesini rahatlatır üzme bi’şey olmaz içini ferah tut
birerkekannesi__ Es07 kaynanamlara geldik evde kalamadım karnım taş gibi hareket etmiyor oğlum normal mi ya
birerkekannesi__ Yank çok teşekkür ederim bebeğim normalde çok hareketlidir özellikle bu saatlerde karnım taş gibi ve hiç hareket etmiyor ondan korktum olmadı acile gidip görüneyim
birerkekannesi__ ebrarkus amin amin canım ya aşırı sallandı 🙄 kayınvalidemler müstakil evde hemen oraya kaçtık Rabbim herkesi de bizi de korusun