Cprelf Busbusefe gittim 2,3 cm açılma dddi, Nst sancı çıktı tekrar alttan muayene etti uyarı verdi bekliyoruz evdeyiz
Cprelf Busbusefe spora devam diyor yani 😅ben yapıyorum tüm tuşlara basıyorum ama gelen giden yok 😅uygulamaya göre 9 gün kaldı 38+5 iz bugün , inşallah hayırlısı olur ikimiz içinde
Cprelf Busbusefe yürüyüş yapıyorum gün içerisinde akşamları spor yapıyorum hurma yiyorum öyle canım , sen neler yapıyorsun
Busbusefe Cprelf bende öyle canım yürüyebilirsin yürüyorum hurma muhakkak yiyorum birde squat yapmaya başladım iki gündür
Cprelf Busbusefe bende yapıyorum ama 10 tane yapıyorum sukuatı günlük birde, hamile pilatesi de yapıyorum , dün gece sancım vardı ama düzenli değildi bende gitmedim bakalım bekliyorum düzenli olmasını ☺️az kaldı vala
Busbusefe Cprelf ayy öyle valla canım her an gelebilirler benşm de oğlum hastalandı bugün tüm gün onunla uğraştım salgın var ya ona da geçti
Cprelf Busbusefe İnşallah hayırlısıyla kucagımıza alırız canım 🙏çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşir inş oğlun, Allah kolaylık versin canım 🙏
Busbusefe Cprelf amin canım benim pazartesi gidicem ben yatış yapılacak büyük ihtimalle sende gidersen yaz :) ismin neydi bu arada
Cprelf Busbusefe elif canım ,Pazartesi kaç haftalık oluyorsun canım o zaman ne kadar az kalmış , sezaryen mı olacaksın canım
Busbusefe Cprelf 37+1 oluyoruz canım döndüyse suni sancı verip doğumu başlatacak canım bebiş sürekli dönüyor ya