Kardelen25 Kızlar bugün öğrendim Rahim agzı kısalığım varmış ve büyük ihtımalle erken doğum çünkü diğer gebeliğimde erken Doğumla sonuclandı varmı Öner’iniz tafsıyeniz veya böyle olupta zamanlı Doğum yapan
Tlaytas Kardelen25 bence annene veya kaynanana git sana baksın full yat bende 20 haftadan beri yatıyorum 26 haftalık oldum
Evinaram Kardelen25 canım geçmiş olsun hemen endişelenme rahim ağzı uzayıp kısalablilyor sürekli yatman lazım benim de 24 haftalıkken kısalma başladı fitil ve istirahatle şuan 35+2 oldum inşallah sona kadar gideriz hepimiz
Yaren66 Kardelen25 canım rahim ağzı uzunluğun ne kadar benimde erken dogma ihtimali var serklaj atıldı bana 12 haftalıkken iki tane 17 haftalık düşüklerim var
Kardelen25 Askkokuluyavrum benim zaten sancım ve kasılmam vardı 18 haftadır hiç bir doktor anlmamış bu doktor anladı ultrason da gördü
Askkokuluyavrum Kardelen25 benim de bazen vajinamın ici sızlıyor resmen enfeksiyon mu acaba diyorum bol su içince geçiyor doktorum böyle bi durum olsa anlar miydi acaba ya çok korkuyorum bu durumdan Allahım sana da tez zaman da şifa versin insAllah 🙏🙏
nmtcrkk Kardelen25 Edizhr Teşekkür ederim 🥰 ağrı sancı yok olursa problem oluyormuş diye okudum ben de. Rahim de yukarı çıktıkça sertlik yapıyormuş.
Yaren66 Kardelen25 erken doğumunda olmuş önceden keşke serklaj yapsalardı en azından biraz olsun için rahatlardı
Kardelen25 Yaren66 ya İnan çok sinirliyim nasıl görmezler bunu kimse demedi kısalık var diye serklaj da yapmadı doktor artık bu daha kı gidiste daha iyi soru sorarım
Sewo Tlaytas ayni benim durumum . 2 hafta annemde 2 hafta kayinvalidemde kalıyorum ne kadar zaman gecse o kadar kâr bizim için hem sürekli yatiyoruz sıkılıyoruz yer değişikligi iyidir
Kardelen25 Tlaytas benim astımım var çok öksürdüm Rahime baskı yapmış ve kasılma yapmış acaba burnunda onunla alakası var mıdır
Tlaytas Kardelen25 çok baskı yaptıysa olabilir bende uzun süre oturunca baskı yapıyor rahatsız oluyorum. Serklaj falan dedi mi peki