Merhabalar, 33 haftalık hamileyim ama bir iki gündür bebeğimin hareketlerinin azaldığını hissediyorum, bolca dinlendim, tatlı yedim ama yine de pek hareketlenmedi, gün içinde yaptığı birkaç hareketde öyle şiddetli hareketler değil. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?