azmira bebissss yetişkin acile git adet gecikmem var de kasıklarımda batma ağrı çok de belime vuran ağrı var deyin tahlil yaparlar yani ben öyle söyledim 😁beta hah baktırdılar
bebissss g_66 bugün sağlık ocağına doktora giderken kan vermek için doktor bunları pozitif olarak görmüyoruz dedi
ilaydarabiaoz bebissss onlara bakma canım onlar kopkoyu çizgi istiyorlar onun içinde 10 gün flan gecikmen olcak her testte pozitif çıkmış ama şu varki markaları ne