bebissss orkidemm_ ama şöyle bişey diyim adetime bir hafta gibi süre kan vermiştim sanırsam onda çıkmadı bişey bu testleride adetimin geçmesinden iki ve üç sonra üst üste yaptm
bebissss g_66 bugün sağlık ocağına doktora giderken kan vermek için doktor bunları pozitif olarak görmüyoruz dedi
yagmur3444 bebissss bende de böyle oldu 25 kasımda verdim negatif beş gün sonra test yaptım kan verdim pozitif geç döllenme olmuş olabilir sağlıkla gelsinler inşAllah
yagmur3444 bebissss Allahın izniyle sağlıklıdır inşAllah geç döllenme sağlıksız bir gebelik demek değildir Takdir Allahın tabiki
azmira bebissss yetişkin acile git adet gecikmem var de kasıklarımda batma ağrı çok de belime vuran ağrı var deyin tahlil yaparlar yani ben öyle söyledim 😁beta hah baktırdılar