yoncahan ben çok memnunum ama alalı 3 yılı geçti . Ben de roborock s5 var aşırı iyi çok kaliteli ama tabii siz markanın üst modellerine bakarsınız. Anneme de xiomi almıştık onunki de çok kaliteli ve halılı , halısız fark ermez çok güzel temizliyor. Ben koltuklarımı dolaplarımı alırken yuksek ayaklı almıştım , yatak dahil her şeyin altına giriyor süpürüyor