Nisa01 birdirbir aminnn inşallah sorunsuz sağlıklı evladiniza kavuşursunuz hepimiz kavusuruz hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde
Nisa01 Nunuuu ayrıntılıyi bende yaptiricam benim bı tanıdığım da testleri sorunsuz çıktı ayrintilida beyninde su toplanmış çocuğun down sendromu olabilir diye amniyosentez yaptırdı test sorun çıkmamış ama kız neler çekti
edasadi Nisa01 beb yaptırmadım ama dörtlü yatırabilirim bilmiyorum. Zaten ikili uclu dörtlü hepsi aynı şeylermiş. Dörtlü de net görüyorsun diye istiyorum. Şimdilik dörtlüyü de üzerinde düşünme adalarındayım. 😑
FatmaAtess edasadi bende sadece 4 lüyü ysptırıcam salı randevum inşalla sizde bizde hayırlı sonuxlar alırız
edasadi Nisa01 bence de.. cevremde çok duydum ben yanilanlar.. kadınların 9 ay burnundan gelmis.. üzüntüden hamileliklerini keyifli geçirememişler. Birde genetik faktörlerde var. Mesela komşumuzun ense kalınlığı genetikmis yani. 🤔
melegiminannesi Eğer aldırma gibi bi düsünceniz yoksa yaptırmayın bende yaptırmayacagım cünkü aldırma gibi bi düsüncem yok
Ayguns Bende yaptırmadım Ablam zamanında yaptırdı büyük ihtimalle down sendromlu vs denildi. Kızın hamileliği başına yıkıldı. Neler yaşadı neler. Sonra amniyosentez yaptırdı çok da sağlıklı bir bebekmiş sonucu alana kadar neler yaşadı kızcağız yazık. Hatta Ablam hala anlatır ben o olaydan sonra bütün hamileliğim boyunca toparlanamadım sonuç sonradan iyi çıktı ama psikolojisi üzerime işledi aylarca hiç birşey yiyemedim atlamadım diyor.