Nisa01 doktorunuz çok doğru söylemiş. Risk çıkarsa ileri tetkik olarak ambiyosentez cvs fln isteyecekler. Girişimsel ve riski olan işlemler bunlar. Sonlandırılmayacak bir gebelik için bu riskleri almaya değer mi? Bence değmez. Yengem amniyosentez yüzünden bebeğini kaybetti. Sonuç da bebek sağlıklıydı. Hiç bir şeyi yokmuş. Yaşadığı yıkımı siz düşünün. O da aldırmayacaktı sadece bilmek istiyorum dedi. Ama malesef, bebeğini kaybetti. Sonlandırmayacak biri için, çok gereksiz. Bir de anne kanından bakılan nıft tesT var. O da maliyetli bir test. Herkesin gücü yetmeyebilir. 190/1 risk çıktı ikili taramada. Bi hengame ile yaptırmış bulundum. Pişman oldum. Amniyosentez cvs nıfty ne varsa önerdiler. Kabul etmedim. Şu an 23 haftalık olduk. Doğumu bekliyorum. İnş sağlıcakla alırım kucağıma.