Rojdiyebiri Aysima51 ya benim 29 pik oldu 30 kasım gecesi 1 aralığa bağlanan gece çatlama oldu ama dpo1-2 aralık sayılıyormuş ben bugün 8 sanıyordum dpo7ymiş
Aysima51 Rojdiyebiri benimde 29 pikti tani 5 ay önce sonra dayanamayıp sürekli test yaptım 11 dpo da en kaliteli marka varya onda gördüm siliği umudumu tam kaybetmişken Predictor earyl acele etme bekle sonra varya zaman geçmedi kalp ardına kadar stres kan ver okuyor erkenöğrenmek açıdan zor
Busranur_mnts Rojdiyebiri ben ultrasonda çatlamayı gördüm 9. Gün silik çıktı ama ovulastonla falan takip ediliyorsa 10 12 gündne önce yapılırsa çıkmayabilir
fehuvenus Rojdiyebiri amin hepimize inşallah🙏🌸 adet olacakmış gibi ağrı vardı, hala ara ara oluyor. Ama en erken belirti meme ucu ağrısıydı, normalde yumurtlamadan sonra olur bende ve birkaç güne geçer, bu ay hiç geçmedi
Rojdiyebiri eladmn00 yarın yapıcam ya elimde 4 tame erken gebelik testi 2 tane de normal gebelik testi var belki biraz da olsa silik çizgi görürüm🥺
Zeynep-1999 Rojdiyebiri hiç bilmiyorum canım ama adetim 4-5 Aralık da olması gerekiyordu 5 Aralık 5,42 7 Aralık 11,35 çıktı bakalım yarın kaç çıkacak
Rojdiyebiri semagnydn Vallahi bi heyecanla kalktım yapayım dedim 2 test de bozuk çıktı sabah saatlerinde ilaç içtiğim için su da içiyorum bugün gün içerisinde veya akşam yaparım belki yada yarın sabah artımed var bende herkes yalancı pozitif çıkarıyor yazmış awox sipariş edeceğim onun da gelmesini beklerim 🥺
semagnydn Rojdiyebiri evet artımed bana da yalancı pozitif vermişti bende akşam yapacağım son bi tane prodoctor kaldı elimde awox gelmesini bekleyeceğim sonrası için