Rojdiyebiri Arkadaşlar yumurtalama gününden kaç gün sonra testinizi pozitif gördünüz ben şu an 7. Gündeyim sabırsızım baya ne zaman yapmalıyım ya 😞
Sevgiiss Rojdiyebiri benim awoxta 7. Gün kendi gördüğüm çizgi çıkmıştı 8. 9. Gününde belirmeye başladı 10. Gün kan verdim 29 çıktı
Rojdiyebiri Miracle_1 24-25-26-27-28 bu tarihlerde ilişki oldu 29 pik yapamadık bugün 30 ilişki oldu çatlama da 1 aralığa bağlanan gece oldu 1 aralık öğlen de ilişki oldu
semagnydn Genelde 12. gün diyorlar benimde bugün dpo 10 sabahki testim negatif çıktı beklemedeyim bakalım güzel sonuçlar alırız inşallah 🌸
Rojdiyebiri semagnydn Yoğun akıntı kasıklarımda ağrı ve doluluk hissi birde göğüs şişkinliği yüzümü görenlerde hamile gibisin diyor da bakalım
Zeynep-1999 fehuvenus benim de adetten 1 gün önce 5,42 çıkmıştı ama yumurtlama ve çatlama gününü bilmiyorum ya
Zeynep-1999 Rojdiyebiri hiç bilmiyorum canım ama adetim 4-5 Aralık da olması gerekiyordu 5 Aralık 5,42 7 Aralık 11,35 çıktı bakalım yarın kaç çıkacak
neanladinyurdagul Rojdiyebiri birinde 9. Gün öbüründe 10 gün son gebeliğimde 12 gün çıkmıştı değişiyor ama en erken 12 diyolar
Rojdiyebiri Aysima51 ya benim 29 pik oldu 30 kasım gecesi 1 aralığa bağlanan gece çatlama oldu ama dpo1-2 aralık sayılıyormuş ben bugün 8 sanıyordum dpo7ymiş