sema0526 benimde aynıydı birden kanamam geldi adet kanamasından çok daha fazlasıydı ayağa kalktığımda su gibi akıyordu o derece 2 gün hastanede yattım serum iğne takviyesi yaptılar çok şükür bebeğim iyidi kanama alanı oluşmuş o yüzden kanamam gelmişti benim tek yaptığım rabbime güvenmek olmuştu bu süreçte içinizi ferah tutun allahın izniyle geçer bian önce