Deletedmom_195 Seymabyrm 1cmdi sancım hafifti akşamında evde belime bir sancı girdi ve beni hastanede baya yürütmüşlerdi ama açılmam olmamıştı ben eve geldim birşey de yapamıyordum sürekli wc gidiyordum hiç uyumamıştım sabah 5 de suyum patladı hastaneye gittim 8.55 de doğum yaptım hastanemiz uzaktı ondan biraz geç doğum oldu 2 saat uzaklıkta bi hastaneye sevk edilmiştimm
Seymabyrm Deletedmom_195 benimde düm belime giren ağrım vardı ama gece geçti benimde anlamadım sanırım çatı muaynesindenn dolayı oldu. Şimdi hiç yok yani çok az inşallah benimde sizin gibi kolay olur doğumum
Deletedmom_195 Seymabyrm inşaAllah inanın ki beni çok korkutmuşlardı hatta çevremdeki hiç kimse inanmıyordu normal doğum yapacağımı minyonum çünkü gebe kaldığımda 39 kiloydum 51 görmüştüm ama eski kiloma döndüm hemen herkes sen minyonsun asla yapamazsın sezeryan olursun demişlerdi ama hiçte öyle olmadı ve herkesin dediği gibi hiç korkunç ve zor değil ve çok çok tecrübesizdim
Seymabyrm Deletedmom_195 bende çok minyon tipliyim doktorum yapabileceğime inanıyor bense korkuyorum sancım gelsin diye dua ediyorum ağrılarım da geçinde üzüldüm dün muayneden sonra doğuracağım sanmıştım 🥲
2boysmotherr Leylalarr ilk gebeliğimde 35 36 gibi başlamıştım ama bunda zaten sürekli oğlumu okula götür getir bana çok fayda ediyo aksi bi durumunuz yoksa 36 37 gibi başlayın yürümenin etkisi çok yüksek😊
Deletedmom_195 Seymabyrm bende öyleydim ama 15 gün dediklerinde öyle kala kalmıştım eşimle kaç saat hastanede kalmıştık ve sürekli olduğum yerde doktor yok diye 2 saat uzağa gidiyorduk mafolmuştuk ama kendine güven ve olursa olsun inan kendine ben yeme içmeden bile kesilmiştim kasım ayıydı birde soğuktu duş alamıyordum doğu tarafı kışın zordur bilen bilir sen elinden geldikçe yürü merdiven çık inşaAllah hemen bir sancı da doğum yaparsın
HappyKiwi Seymabyrm avm.ye gidin yakinda varsa. Benim arabayla 15 dk mesafede, usenmeden gidiyorum orada yürüyorum. Evde de belki yuruyebilirsiniz, disarida yurumek gibi olmuyor ama hareketsizlikten iyidir.
HappyKiwi Bana da 38de 1 cm aciklik var dedi. Hatta belki 37.ydi hatirlamiyorum. Su an 39+4um hala bekliyorum.
kusay1811 Seymabyrm 1 hafta 10 gün sonra doğum yapmıştım bi kaç 1 cm 1.5 cm kaldı sonra 3 cm oldu ondan 3 gün sonra 4.5. 5 cm ile yatışım yapıldı kendi sancımla doğum yaptım
kusay1811 Seymabyrm ben 10 gün 2 günde bir muayeneye gidiyordum son haftalardayım diye hep açıklığa bakılıyordu doğum yaptığım gün de muayeneye gitmiştim dr 4.5 5 cm açıklığın var yatış yapalım dedi viraz eliyle uyardı yatış yaptık hafif ağrılar oldu 1 2 sonra bakıldı 6 cm olmuş suyu patlattı dr ondan sonra sancılarım başladı yaklaşık 2.5 3 saatte doğum yaptım
Seymabyrm kusay1811 benimde inşallah sizin gibi kolayca açılmam olur çatı muaynesindenn sonra ağrım çok oldu ama ertesi gün geçti
aybalasmom Seymabyrm o kişiye göre değişir 1 cm ertesi güne 2 cm oldu, ama o 2-3 cmyle 1 hafta gezdim. Yürüyüşle suniyle arttı benim açılmam