ylnydgd fayting Göktürk bence çok güzel, Altay, Tuna, Kutay da diğer seçenekler. Hani bi ihtimal ikiz olsaydı Umay Altay diye düşündük ama sadece Umay geliyor inşallah
mucizebebegimmm fayting yaaaa ilk oğlum Göktürk mirza ikinci oğlum Gökdeniz Metehan 🥰 oğluşlarımın ismini görünce gözyaşım bi pıt dediiiiiii 🥲 sağlıkla kucağınıza alın ❤️🙏🏻
zumra8146 fayting Bizde Gökdeniz koyacağız nasipse 🌸 Eşimin adı Gökhan benim ki Deniz o yüzden bu isime kadar verdik 🥰
fayting kizinaasikanne Rüzgar bulut gibi isimleri hep fenomenler verdi ben çok soğudum o isimlerden ya😀
fayting ylnydgd kız olsa bizimki bengü olacaktı ama erkek 🙂 altayda çok güzel ama tek isim yeterli olur mu onu bilemedim