vanilya_kokusu_ MadameTussauds aşkım midem çok ekşiyor ya otomatikmen bulantı geliyor 😩 daha 3 ayım var nasıl bitecek
Nesli1313 penbe_karisi benim bir de erken doğum riskim var öyle okuyunca tırstım 🥹 sağlıkla gelsin tüm bebişlerimiz🤲🏻
QueenJ penbe_karisi 36+5im dün öyle bir bulantı yaşadım ki şekerim falan düştü bulantıdan 🤦🏻♀️ doğuma yakın bulantı oluyor diyorlar benim de her an doğurabilme ihtimalim var zaten bakalım 😂
eed21 Sabah bulantım başlamıştı şimdi akşam da başladı sizin gibi ya 26. Haftadayım bu ney ya 😢 ya tabi şükür ona değer ama ben neden böyleyim. Benim 11. Haftada giderek artmıştı 20 lerw kadar çektim tam durdu derken geri geldi
nesli1453 penbe_karisi valla ben gözümü bulantı kusmayala açardım yatana kadar ve bu doğum olana kadar oldu 😥😬
nesli1453 penbe_karisi suan dokuz haftalık hamileyim ama sadece ara ara bulantı oluyor beni çok rahatsız etmiyor allahtan ilk gebeliğim gibi değil 🙏sizde inşallah bi an evvel bulantılarınızdan kurtulursunuz hamileliğin en kötü yanı buydu benim için pskoljimi cok etkiliyor gercekten
beautymom Özellikle akşamları oluyor ilk üç aya kadar çok kötüydüm sonra bi geçti şimdi yine ara sıra başladı 17+3 haftalığız bişey de fayda etmiyor 😥