penbe_karisi nurellmas7 yaa bende de fena başladı yaa özellikle akşamları dün bu postu açtıktan sonra sırf kusmayayim diye uyudum 😁😁
penbe_karisi lux38 evet canm bebek hareketlerini say dedi ve her durttugunde hareket etmesi gerekiyor dedi pazartesi kan vericem Çarşamba tekrar gidicem bakalim
penbe_karisi Sevgiiss oyyy zaten ilk aylar ful kustum ben üstüne lekelenme vardiii çok zorduu tam rahat edicem derkenn hoppp tekrardan başladı
asil15 penbe_karisi madem suyu iç bitanem biraz olsun rahatlatır az kaldı şükür dayanmaliyiz.ohooo biz neler yasadik
penbe_karisi annekiz6141 gecmiyorrrrr geçmiyor bu aya kadar her sabah kesintisiz sabahları kusuyordum ama özellikle akşamları sıklaştıı
annekiz6141 penbe_karisi Bende oyleyım şuan 🤦♀️ ama biz daha kucuguz ya 10 Haftalik ara ara olurdu şimdi sürekli 😒🥺
penbe_karisi Atiye2727 aboo mide yanması bende çekiyorum inanılmaz bir hal aldı önceden soğuk süt soda yada muz yiyince geciyorki simdiii sen kimsin diyorre
peroksizom penbe_karisi benimde arttı hani 16. Haftalardan sonra bulantım biraz azalmıştı şimdi 23. Haftadayım yine başladı yaaaa Yanma ve bulantı başladı napıcazzzz :(((
haticekaratas penbe_karisi benimde başından beri hiç geçmedi prilam kullanıyordum bıraktım geçmiştir diye geçmemiş😂
Ha1999 penbe_karisi benimde hamileliğimin başından beri mide bulayım hiç yok sadece mide yanmam başladı 23+3 olduk
penbe_karisi Ha1999 ayy 25 ten sonra daha bı arttı benim şimdi 27+2yim berbat bı mide bulantısı ve yanması çekiyorum
penbe_karisi asil15 he vallla aklıma geliyordaaa ne badireler atlattık cokkk şükür 🥰🥰🥰🥰bakalım önümüzde bizi ne bekliyorrr 🥲🥹 Kizzz maden suyu fayda ediyordu artık etmiyorrr