gorkemakdmr ben yeni doğan döneminde pamuk kullanmıştım e bebekten almıştım çok hassastı cildi sonrasında molfix izotonik olana geçtik ben mavi paketten daha memnun kaldım yeşil paketli olanı kokulu biraz yenidoğands kullanmak istemedim ben hala 2,5 yaş olduk elinizi vs silmek için molfix i trendyoldan koliyle alıyorum atıyoruz çantamıza çok beğeniyorum