bebekveannesi35 ben az önce doktoruma muayene oldum servikal yetmezlik dedi rahim duvarında incelme varmış plesanta aşağıya inmiş bebek bildiğin doğum pozisyonuna girmiş rapor verdi yatıcaksın dedi şimdi özeldeki doktoruma gitcem. İhmal etmeyin lütfen.. hiç beklemeyin.. evet acilde bir şey yapmıyorlar ben de şimdi şikayet edicem icapçı hekim gelmediği için. Çünkü bebeğimi kaybedebilirdim.. Hastane personeli olduğum için hemen bu sabah muayene olabildim bir de randevu sıra bekleseydim çok daha kötü sonuçlanabilirdi..