2.bebeklerini bekleyen deneyimli annelere sesleniyorum Nisan anneleri kıyafet olarak neler alacaksınız? Mevsim geçisi artık sıcak mı olur soğuk mu bilmiyorum uzun ve kısa kollu zıbınlar alırım ama kaç tane almam lazım bir de ikizler, ve alt üst takımlar zıbının üstüne mi giydiriliyor ekstra onlardan kaç tane almam lazım? Yelek hırka çorap şapka bunlar çok kirlenmez ama alırım tek tük takımların içlerinde de oluyor. Tulum almam lazım mı mesela zıbın üzeri alt üst takım veya tulum mu giyiyor bebekler ay etrafımda hiç küçük bebek yok ne giyiyor bebekler 😅