rojin_03 Biz 20+0 olduk ama bebiş 2 3 günde bir pıt pıt edip duruyor sizde durumlar nasıl bir de bu hafta bel ağrım var bir de alışverişe başladınız mı
Kubraa06 rojin_03 daha alışverişe başlamadım detaylı dan sonra başlıcam ikinci gebeliğim olduğu için hareketlerini daha erken başladım hissetmeye
eladmn00 rojin_03 bende salı günü 20. haftama giriyorum 2. gebeliğim aşırı derecede hareketlerini hissediyorum diyemem ama oluyor arada alışveriş için biraz daha beklemeyi düşünüyorum
eladmn00 hamzaezel ben de sezaryan olucam da 20 haftama giriyorum bu hafta içi sizden önce olacak galiba benim hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🌸♥️
happybusey rojin_03 valla daha hiç alışveriş yapmadım haftaya detaylidan sonra yapicam insallah benimki de 1 haftadır baya hareketlendi düzenli olmasa da artık baya net hissediyorum.sizin cinsiyet neydi😌
happybusey rojin_03 sağlıkla gelsin inşallah canım😌bende çok heyecanlaniyorum ama daha düzenli olamayabilyormus bu donemlerde
eladmn00 rojin_03 bu hafta daha iyi yani her gün hissediyorum ama sık değil mesela 1 veya 2 kere büyüdükçe daha çok hissedeceğiz galiba
cizgilidefter rojin_03 21+5 benim de. Hareketleri baya net hissediyorum kıpır kıpır bazen. Alışverişi ben neredeyse tamamladım