Kızlar bizim dolap doldu şimdiden ben 2 tane hastane çıkışı aldım görümcem 2 tane daha getirdi annem lc waiki den bütün kışlıkları almış 6 9 ay ve 9 12 ay olarak 15 tane çıtçıtlı atlet 2 tane tulum battaniyesi çorapları hazır şimdi nevresim takımı araştırıyorum Karaca’da beğendim beşiğini alıp ona göre sipariş Edicem hastane çıkışlarını toker bebe den aldık çok indirim vardı tanesin60 tl geldi 10 lu olarak ve kalitesi çok güzel ismi belli olunca da bir tane 3 lü isim yazan yaptırmak istiyorum hatıra kalması için