55esra01 Deletedmom_808 29. Haftadan selam. Eksiklerimi tamamladım ama henüz yıkamadım. Yıkadıkça yavaş yavaş hazırlayacağım. İlerleyen haftalarda biraz daha ağırlaşacağım için şimdiden yapayım hazır beklesin
ozlemeslemgoktug Deletedmom_808 35 haftalık olduk hiçbir şeyim hazır değil 😱sadece kıyafetleri yıkadim .
esralacin Deletedmom_808 34+5, kısmen hazırladım dün, kendime alacağım birkaç eksik kaldı bu hafta sonu alıp pazartesi çantayı kapatmayı düşünüyorum 🩷
mucizem__ Deletedmom_808 28 de başladım yavaş yavaş hallettim 32 de çantamı hazırladım erken doğum riski var çünkü
eskr33 55esra01 29. Haftamdayım bende 1 hafta önde gidiyor bence yıka ben. Çok zorlandım bitti şükür ütü falan dolabını yerleştirme doğum çantasında 33. Haftada hazırlarım ilk doğumdada aynısını yapmıştım 30 da yıkadım 33 de hazırladım 36. Haftada suyum gelmişti 😅
Meral_63 ozlemeslemgoktug 29 haftalık olunca hepsini hal etim çantam bebeğimin çantası HEPSİ hazır kapının önünde olsun ne olur olmaz dünya hali bebisler sabırsız olursa her an doğa bilir
Anneyim6 ozlemeslemgoktug cuma günü doğuma gidiyorum bugün bebeğin çantasını hazırladım kendimin daha değil 🤣 37+3
Brglgktrk09 ozlemeslemgoktug ben daha onu bile yapamadım taşınma surecindeyim 37 haftalık. Diken üstündeyim
babygirl02 Deletedmom_808 29 haftada herşeyimi hazırladım bitti hastane çantam da hazır şükür şuan tek eksiğim anne yanı onu da bu ay içinde alıcam sonra bebeğimin gelmesini beklicem 😍
DiplomaliEvHanimi gamzeli04_ sezeryanmı normlmı bilmiyorum sızınkınk ama ben norml yaptım benım kanamam çoktu kanama bıtene kadar bez en rahatı bence pede gerek yok
SMB gamzeli04_ sezaryen olunca yaradan dolayı ben külot bez olan depond kullanamamıştım kanamam da olmamıştı Bezlerim vardı ve ped kullandım ara ara
perim21 gamzeli04_ ben bunun için hastanede hemşireler bez veriyor diye biliyorum yani daha önce doğum yapmadım tabi ilk gebeliğim ama doğum yapanlar bana öyle dedi vlla bende çok düşünüyorum alsam mı diye
pembeayakkabilikiz Deletedmom_808 24 haftadayım ben 28 de hazırlamaya başlıcam tahmını 32 falanda valizi hazırlarım kapatırım dıye düşünüyorum erken yapmak en ıyısı ilk doğumdan sonra böyle düşünüyorum.
Elfakcy Pazartesi günü doğumum var ikinci hamileliğim bu belki onun verdiği rahatlık geçen hafta hazırladım bıraktım yarın son kez kontrol edicem, çok erken hazırlamayın kıyafetler havasız vs kalmasın valizde
DiplomaliEvHanimi 36+2 yım yarın nasıpse valıze koycam hersey hazır ama bırlestırılmeyı bekliyor park yatagımıda bı yıkıcaz ılk cocukdan kalma. Belkk kurarım belkı bekler duruma gore bakıyorum
tubanurge DiplomaliEvHanimi kaç paket yetti size ben hem lohusa külodu hem ped koydum da birer paket lohusa külodu ortalama kaç tane değiştirmek gerekti günde
DiplomaliEvHanimi tubanurge 9lu depend koymustum ben sureklı degıstım rahtsz oldum 1 gece kaldım 1 paket bıttı ya
tubanurge Deletedmom_808 31 hafta erken doğum riskinden dolayı hazır her şey valizde ama valiz ağzı açık bekliyor aklıma bişey gelirse koyarım diye 😅😅
Mamiko_2020 29 haftalığım her şey tamam,yıkama ütüleme bitti sadece çanta hazırlığı kaldı onuda bu hafta içi hallederim kafam rahat eder ☺️