bsrsl_2016 Canım hamileliğin bir ilk 3 ayı birde son 3 ayı zor olur derlerdi inanmazdım ilk 3 ay herşeyi oflaya puflaya yaptım,uykudan gözümü açamadım.
Şimdi 31 haftalık olduk bu seferde bel ağrısı,sırt ağrısı derken uyku gözüme girmiyor,iş yapmak canım hiç istemiyor bir de taşınma telaşı var bir o evin tamamlanması,bir bu evin toplanması derken iki arada kalıyorum kimi zaman yemek bile yapmıyorum artık çünkü psikolojim bozuldu denecek dereceye geldim..
Elinden geldiğince uyu,bol bol dinlen bebeğin küçükken..
Temizlik falan oluyorda cidden bugünlerini çok ararsın dedikleri doğruymuş,dinlenemiyorsun bile çocuk büyüdükçe..
Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah