bsrsl_2016 en zor süreçtesiniz hamileliğimin ilk 3 ayında çok daha beterdim.. tansiyon düşüklüğü baş ağrısı miğde problemleri halsizliğin dibi.. vucudunuz suan hamileliğe alışma sürecinde.. ilk 3 ayı atlattıktan sonra hepsinin geride kaldığını görüceksiniz.. hatta 4. Aydan itibaren cok rahatlicaksınız.. son ay zor sonra bir tek ama ilk alışma süreci gibi hiç olmicasınız biraz sabır😉