kubraozturkk Oğlum olacak En başında beri Ali Asaf Düşünüyorduk fakat son zamanlar da farklı bişi mi olsa diye düşünmeye başladım Aklımda Ali Aslan, Emir Ali, Alihan, Ali Kerem Var Sizce hangisi güzel önerileriniz nelerdir
ilaaydakaplan kubraozturkk Ali aslan çok güzelmiş Ben Asil koymaya karar verdim ama son zamanlarda Alaz Ali kafamı karıştırıyor
kubraozturkk Uzun isimler sizce en başta mı olur yanii Aslan Ali Kerem Ali Emir Ali gibi İlk kullancağı isim önde olması taraftarıyım Eşim Ali koymak istiyor ama her türlü isimde yer alıcak
mavikelebek54 kubraozturkk Ali Kerem çok hoş ben de düşünüyorum 🌸 Emir Ali diye bi tanıdığım çocuk var düz duvara tırmanıyor Emirler genel olarak yaramaz oluyorlar kimden duyduysam 😀
kubraozturkk mavikelebek54 Hamileliğim boyunca hep sakin bir bebek oldu hep uyuyor ne zaman ultrasona gitsem Anne karnında nasılsa doğunca da öyle oluyor diyorlar ama bilemiyorum tabi
Htcmommyy2125 kubraozturkk Ali Asaf çok güzel. Anlamları da çok güzel. Anlamlı olması daha hoş geliyor bana 😊
kubraozturkk Htcmommyy2125 Anlamları çok güzel Eşimde Ali Asaf istiyor ama yine de bana bıraktı Çok kararsızım belki şuan erken ama 24. haftadayım henüz bakalım
mavikelebek54 kubraozturkk benimde çok sakin şu an yani daha 20.haftada bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum ultrasonlarda da çok hareket etmiyor gibi geliyor siz de böyle söyleyince demek olabiliyor böyle biraz rahatladım. İsimlerin tesiri oluyor ama ben çok inanırım
kubraozturkk mavikelebek54 Bazen banada oluyo hç hissetmiyorum felan hiç telaş etmeyin ama kendini bazen gerçekten göstermiyor Bende çoğu zaman öyle oluyordu ilk zamanlarda sonradan acıkınca tekmelerini hissetmeye başladım
mavikelebek54 kubraozturkk ya çok teşekkür ederim ilk gebeliğim bide kayıplarım var biraz endişeli geçiyor böyle söylemeniz rahatlattı biraz sağolun 🌸
Havin49_ kubraozturkk allahım artık aslan Alparslan uras bu isimleri görmekten gerçekten aşırı sıkıldım bence Ali asaf Ali Kerem olabilir