oznur1605 susaMom_ Sizinde az kalmış maşallah sağlıcakla bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🤲 migde yanması ve terleme Bendede aynı sekılde var leblebi yemekten gına geldı 🙈
oznur1605 Kubraainci Vücüt kendını uykusuz gecelere hazırlıyor sanırım ama şimdiden tükendik uykusuzluktan deli tavuk gibi evin içinde sabaha kadar dolanıyorum ya 🙈Allah yardımcımız olsun
As38- oznur1605 uyu gülüm uyu hamilelik en rahatıymış doğunca nefes aldırmıyor 5 aydır deliksiz uyuduğum yok 3 4 saat uyuyunca dünyalar benim oluyor 🤣
zehrakrdg oznur1605 28.haftadayız dün gece sinirden ağlicaktım resmen nasıl yattıysam rahat edemedim 🫤
baharbahce27 Rabia-c bende dikkat ettiğimde kadarıyla hep 4-4:30 civarı uyanıyorum neden o saat acaba, gerçekten hamilelik öyle basite alınacak bir yapısal bir şey değil
erkekannesi__ oznur1605 bende nefes alamıyorum bişy anlatırken bile nefes nefese kalıyorum . Magnezyum kullanıyorum çok sık kramp olmuyor ama gece uykusuzluk sürekli çiş yatış pozisyonunda zorluk ağrı herşey aktif maşallah bende de 😁
42havvanur oznur1605 valla öyle bi heyecanimda yok amma uyuyamıyorum evin icinde dolanip duruyorum 😁😁