twokidsmom Kizlar bu ozel hastanelere gelen zamlar hemen 1 ocaktan itibaren mi başlıyor yoksa bir kaç gün sonra mi ? Doğumum aralik sonu Ocak ilk haftası görünüyor ve fiyat sabitleme icin konuştum maalesef kabul edilmiyor. Bilgisi olan var mi acaba?
Nisanmomy twokidsmom sanırım 1 ocakta başlıyor. Benim gittiğim hastane de fiyat sabitleme yapmıyor. Kısmet olursa Ocakta doğumum
anneoluyorummm103 twokidsmom benim hastanemde fiyat sabitleme yapmadı 10 güne zam gelmez inşallah yeterince pahalı zaten
Gkczel twokidsmom bende aynı durumdayım aralık sonu ocak başı gorünüyor dogum. Hastaneyle konuştum fiyat sabitlemesi yapiyor musunuz diye zam geldiginde hemen bir ocaktan başlatmıyoruz ocak sonuna kadar fiyat böyle devam ediyor dedi inşallahta öyle olur birkac gün ekstra para ödemeyiz hiçbirimiz
cdss twokidsmom benim görüştüğüm hastane verdiği fiyat için 31 aralığa kadar geçerli demişti ocaktan sonra fiyatlar değişir diye düşünüyorum
twokidsmom anneoluyorummm103 evet ve zam gelince en az 9 bin TL gelecek. Bence hastanelerde sadakat indirimi olmali. Ben ilk dogumumda da devamlı aynı hastaneye gittim muayene tahliller dogum dahil. Simdi de aynı yere gidiyorum. Hic değilse cüzi bir miktar indirim veya fiyat sabitleme yapabilirler diye düşünüyorum
UmayAna_ Gkczel banada boyle dediler zaten daha kendi zam oranalrina karar vermeleri ve yansitmalari enazindan 2 haftayı bulur.
twokidsmom Gkczel ay insallah ya. Ben sorduğumda bana yüzdelik ve tarihi biz de bilmiyoruz dediler. Ama 2 sene once oglumu yine doğum yaptığım hastanede sünnet ettirmiştim. 10 ocakta zamlı fiyattan sünnet olmuştu.
anneoluyorummm103 twokidsmom ben yılın ortalarında fiyat almıştım 90bin normal 100bin sezaryen denmişti tekrardan fiyat güncellemesi için aradılar 120 bin normal 130bin sezaryen olmuş keşke sadece 9 bin gelse. Doktorumuda sevdiğim için hastanemi değiştirmedim ama bu kadar da uçuk rakamlar olmamalı ya da dediğiniz gibi indirim fiyat sabitleme vs olmalı
zynpdrsn Bende şubatın ilk haftası doğurucam hastaneyle önceden gidip doğum için anlaşma yapamıyormuyuz bazı hastaneler önceden doğum için anlaşıyor direk medicana yapıyormu acaba
twokidsmom zynpdrsn bazı hastaneler yapiyor fiyat sabitleme dogum paketi veriyorlar. Medicana yapiyor mu bilmiyorum ama medipol yapmıyor iste maalesef.
twokidsmom ylnydgd yaaa bana da 1 ocakta zam gelir gibi geliyor. O degil ilk bebemde de agustos ayi zammına denk gelmiştim 😀
twokidsmom anneoluyorummm103 bacım bu fiyatlar ne boyle 🥲 yuzde 30 hesaplayinca bizim tutara ek 9 bin geliyor ortama ama sizde tabi daha fazla oluyor
ylnydgd twokidsmom sizin bebeler zamlı fiyat seviyor demek ki ucuza gitmeyecekler 🤣🤣 Benim de şubatta olacak inşallah ama ben fiyat sabitleme aldım hastaneden
Aloska twokidsmom bende medipol takipliyim balım aynı durumu yaşıyorum aradım sordum zamla ilgili bilgi veremeyeceklerini söylediler ne fiyat veriyorlar ne tarih özel hastaneler bir garip maalesef 🫠
twokidsmom Aloska ya evet zaman verseler fiyat verseler maddi ve mental olarak daha hazır olurduk diye dusunuyorum. Devlet belirliyormus da o yuzden net konusamiyormus. Bana oyle demişlerdi yani