melteW benim 2li testim temiz geldi. Doktordan doktora fark ediyormuş bilmiyordum. Bazısı 2li temizse 3lü istemiyormuş ama benimkisi istedi. Yaptırdım. 3lümde trisomy oranı 1/96 çıktı. Korkulacak bir şey yok. Eğer diğer doktora gitseydim zaten benden 3lü istemeyecekti. 3lünün güvenilirliği zaten düşük. Haftaya cuma 22. Haftada olacağım. Detaylıya gideceğim. Detaylıyı Perinatoloji doktoru yapacak. O ne derse ona okeyim. Eğer olumsuz bir şey söylerse de diğer doktorum şunu önermişti onu yaparım. (Bu çocuğu her türlü doğurmaya kabulsen ama için de rahat etsin diyorsan fetal yaptır ama amniyosentez yaptırma dedi) ben de onu dinler fetal yaptırırım. fetalin güvenilirliği bu yaptırdığımız 2li 3lüden çok çok daha yüksek. Sana da önerim bu olur. En azından bilinçli kalmış olursun. Bebeğin için gerekli bir yerde doğum yaparsın gibi gibi…