Benimde test sonucumda down sendromlu denildi. Araştırmaya sevk edip karnımdan sıvı aldırma işlemi yaptırmam istendi.
3 randevumda surekli soylendi özellikle aileme baskı yapıp bana yaptırmaya calıstılar.
Ben cocugumu kabul ediyorum öyle de böyle de dedim.
Ensesi kalındı ama kilolu bı bebekti.
Normal dünyaya geldi allaha şükür hiç bir rahatsızlıpı yok down sendromlu falan da değildi.
Onların söyledıkleri sadece bir tahmin kesinliği yok yüzdelik olarak konusuyorlar.
Her çocuk anne baba farklıdır bazıları buyuk kafalı olabilir kilosu yada ödem olabilir
Yanıltıcı taraflarıda oluyor.