piraye2022 ben kızımın ögretmenine beni şikayet etmesiyle böyle bi fırsat yakaladım annem bizi cok sıkıyor ödev saati uyku saati yemek saati 1dakikayı bile gecirmiyor bende bu yüzden yapmak istemiyorum ödevlerimi yapsamda güzel ve özenle yapmak gelmiyor içimden vs vs diye ögretmen beni cagırdı elimde degil dedim ben bebekliklerinden beri bu sekilde alıstırdım onları ddim evlendigimden beri de böyleyim xoxuklarım için degil sadeye hayatım daki insanlar için hep böyle dedim oda yapmayn etmeyin derken cok agladım elimde degil çünkü birgün toplantıda piskoloji bölümü mezunu bi rehber ögretmeni geldi ben sizi dinlerim cocukların sorunları vs olursa benimke görüşme saglayabilirsiniz dedi ve gittim
Beni kosulsuz dinledi ve gercekten cocukluguma kadar indi benim cocuklarımla olan sorunumu sadece en basta ne sikayetle geldik burdayız diye sordu bidaha da asla onlardan konusmadık benim kendi cocukluguma ve anneme gitti sorun annemdeydi annem bizi cok güzel yetiştirdi evet ama bize hiç kural koymadı kıyamazdı ki sacımızın teline zarar gelsin ama biz annemizin bu zaafını kullanarak tüm kardesler olarak yanlıs secimler yanlıs tercihler yaptık aynı sekilde babamda hep alkol alırdı ama annem huzursuzluk cıkmasın aman kimse duymasın aman benim eşim benim cocuklarım bitane diye diye sürdürdü bu hayatı tüm hatalarımızı gizledi hiç yasak koymadı hadi ben evlendim yuva kurdum aynıs ekilde diger kardeslerimden bazılarıda ama bikaçı varki hayatlarını kararttılar ve bu yanlıs tercihleri yuzünden babamın kalp krizleri ortaya cıktı ve ben birgün asla annem gibi olmayacagım dedigimi hatrladım o an konusurken bunları açık acık orda anlatırken beni duvar gibi karsımda yargılamadan dinleyen şahsa benim sorunumun ne oldugunu ortaya cıkarmıs olduk sen kendin anlatırken farkına vardın zaten dedi
Evet ben annem gibi olmayacagım dedigim için cocuklarıma ve eşime hayatı dar ediyormusum bunun farkına vardım kendisi bana bi kaç örnek verdi
Bi halat düşün bi tarafında sen bi tarafında cocukların sen cok hızlı cektigin için cocukların yere yapıscak ama onlar cok hızlı cekerse sen yere yapıscaksın her iki sekildede zarar görem sen olcaksın vs diye diye bikaç örnek haklıydı ben o halatı tek basıma cekmemeliydim…
Orta kararda bırakmalıydım ve kurallarım yine gecerli ama dakiksı dakikasına degil saati saatine degil zaman asımına ugramadan onlarında fikirlerini önemseyerek