Canlarım iyi akşamlar hepinizi sevgiyle kucakliyorum♥️♥️
Ya kızlar ben aşırı aşırı kontrolcuyum ne yapacağız. Mesela şuan bebeğimi uyutmaya çalışıyorum oğlum ve esim icerde şunu yapın şöyle yapın diye mesaj atıyorum. Sürekli bi hakimiyet var. Niye yani neden salamiyorum mesela annme bırakın şunu şöyle yapın diye kadni darlıyorum, veya esim le oğlum gezmeye çıkınca şuraya da gidin , onu yapmasına izin verme , onu oradan getir gibi gibi inanın bu liste uzar gider. Bu hiç hoşuma gitmiyor. Ben bunu nasil aşacagim . Düşünmekten başım ağrıyor var demi benim gibi olanınız? Siz neler yapıyorsunuz bu konuda?