Merrriiii litre söylemedi ama tuvalete sıkışık ol dedi, çişim gelene kadar su içtim 3/4bardak kadar belki daha az, transferden yarım saat sonra kalkıp wc ye gitmiştim, yanımda başka bir hasta vardı o yattığı yerden ördeğe yapmıştı çok sıkıştım dedi ama bana öyle bişey demediler bekledim mecbur.. çiş yapmak hiç bu kadar sıkıntılı olmamıştı ama korkacak bi durum yok çişle onun alakası yok ama insanın aklına herşey geliyor, inşallah güxel sonuçlar alırsın canım