iremayse60 aynen bendede şeker çıkmadı yinede banada doktorum şekeri hamur yemeklerin azaltmamı söyledi bende kan azlığıda olduğu için çokda şekerden uzak olamıyorum maalesef azda olsa yemem gerek başım dönüyo kendimde olmuyorum su fazlalığının nedeni belli diyil bendede amma aslında su fazla olması iyi diyolar aksine az olursa kötüymüş bebek için benim teyzemin kızında 27 haftalık su az tedavi görüyor doktor bu durumun çocuk için riskli olucağını demiş