gyeva Bende şuan 34 hafta 1 günlük ve doktorum 2 kilo 500 gram olduğun söyledi çocuğun sezeryan istiyorum 37 hafta 4 gün yada 37 hafta 5 gün nasıl sezeryan doğum için? Yoksa illaki 38 mi olması gerekiyor? Hiç bi fikrim yok
kedisis gyeva Benim de 38+1 de sezeryan. Ben çok araştırdım 38+1 (39. Hafta) demek yani 38 bitiyor. Sizinde hesaplamaya göre (38. Hafta içindesiniz)
kizinaasikanne gyeva Ben 36 da 2500 kilo iken doğurdum şimdi 3 yaşında 😊 37. Hafta gayet iyi bu haftada normal doğan bir sürü anne var hayırlısı olsun 🤲🏻❤️
Maheste gyeva 37 haftaya erken, diyorlar. 38 ve 38+6 ya kadar alabiliyolar. Bende 36 haftalığım tam 38 de sezeryanım var Allahın izniyle
senemtolga gyeva 37+2 dd acilmalarimdan dolayi istegimle sezaryen oldum. 3200 dogdu bebeğim gayet sağlıklı oldu bin şükür bebegin kilosu sağlığı vs yerindeyse problem olcagini sanmam ama bekleyebilirsinizde aciliyeti yoksa
gyeva kedisis şimdi 34 hafta 2 gün bende iple çekiyorum şu 37,38 ci haftaları sanki günler geçmiyor 🤷🏻♀️🥲
gyeva senemtolga bende ara ara sancı oluyor bide suyum fazla 🥲 çocukda 1 hafta ireli gösteriyor doktor sezeryan dedi şu günlerde keçmiyo ki korkuyorum aslında amma çabucakda kucağıma almak istiyorum 🥲❤️
Smyye1B gyeva İlk oğlum 37+5te doğdu 3300kilo sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi 🌸 İkinci oğlumda 37+1de 3815 kilo dünyaya geldi onda enfeksiyon ve solunum sorunu vardı 12 gün küvözde kaldı sağlıcakla kucağımıza aldık🌸
gyeva Smyye1B ikinci çocukda olan sorun öncedendemi vardı yoksa erken olduğu içinmi oldu? Allah korusun ikisinde 🤲🏻❤️
EdanurZ gyeva doktordan doktora değişiyor canım benim doktorum bi sorun olmazsa herşey yolunda giderse 39 a kadar bekletiyorum dedi
gyeva EdanurZ bendede 38 e kadar bekle dedi bendede su fazla bebekse büyük 37 istiyorum bende sabr tükeniyor 🥲
Busraatpl gyeva bi sıkıntı yoksa genelde 38-39 arası alıyolar. Benimde iki doğumum arasında 1.5 sene var preeklampsi geçmişim de olmasına rağmen suan hersey yolunda olduğu için 38+5 e gün verdi doktorum
gyeva Busraatpl İnşAllah canım benim ya sanki şu zaman yaklaşdıkca daralıyo günler bi keçmek bilmedi çox tuhaf 😢🤦🏻♀️
EdanurZ gyeva içerde 1 gün de bir gündür diyr bakıyorum bebek için ama doktor tabi doğrusunu bilir Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin