Kızlar merhaba.Bugün 16 haftalık olduk.12 haftalıkken bana 16. Haftada gelmeye başlarsınız demişti gebe okulundan.Devlete gidiyorum bu arada.Pazartesi günü gidecem ama merak ettim.Ne sıklıkla gidiyoruz, neler yapacaz, ne diyecekler neler konuşuluyor bilgisi olan var mı ?