aytnsiz Bende awox yaptım. Gebe olmadığımda silik çizgiden eser yok. Ama gebe olduğumda hafif bir silik çizgi oldu
nidaalemdar Zeynep-1999 ben aynı böyle bir gölgeyle ögrendim adetime 4 gün vardı, sabah ilk idrarla tekrarla cizgi koyulasacaktır
nidaalemdar Zeynep-1999 ay ben iş cıkısı test yapıp unutmustum 7 saat sonra gördüm ve cıkan illa cıkıyor
yildiz93 rabia7106 valla ben reglime 6 gün kala kan testiyle gebe olduğumu öğrendim ama yine de siz daha iyi bilirsiniz