Zeynep-1999 canım bende 3 gün varken böyleydi testim kan verdim 8.76 çıktı tekrar bugün vermem gerekiyordu vermedim gebelik testi yaptım bu sefer daha koyu çıktı önemli olan artışı diyorlar inşallah düzenli artar üzme kendini 🙏 adet günüm yarın benimde sürekli kendimi deldirmek istemiyorum o yüzden pazartesiyi bekleyip öyle kan vereceğim adet olmazsam